4 juni 2012

Med lastbil Stockholm-Haparanda


Hej alla glada!
I morse var vi med på radio Bandit och sedan hade vi ett litet möte med Friends på deras kontor. Natten har vi sovit hos ängeln Inger Norell i Stockholm som på ett fantastiskt sätt har servat oss med allt vad vi kunde tänkas behöva. I skrivande stund sitter vi i en Bussgods-lastbil mot Haparanda och Jesper verkar ha däckat på bädden här bakom :p

Jag vill gärna berätta om en annan helt fantastisk människa som hjälpte mig i fredags att få iväg min cykel från Örebro. Jag blev lite sen från jobbet och när jag äntligen hade kommit fram till Bussgods i Örebro så hade de precis stängt. Tack vare att jag sprang på en vanlig busschaufför lyckades jag få kontakt med en kille som jobbade på Bussgods. Han hade precis kommit hem till sin familj men vände för att hjälpa mig. Tack snälla Håkan Larsson!

/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar